Tuesday, April 14, 2009

Kini bermula...

Assalamualaikum,
Sedar tak sedar kita semua semakin menghampiri pertengahan tahun 2009 dan aku masih lagi mencongak waktu dan usia sambil melihat ke belakang sejauh mana pencapaian aku satakat ini dan apa yang telah aku miliki. Memang aku rasa tahun-tahun kebelakangan ni banyak memberi rezeki kepada aku dalam impian aku untuk menjadi seorang pelukis komik yang hebat. Hebat? Setakat manakah hebatnya seseorang itu dilihat pada mata orang lain? Pada aku, hebat bila orang lain bercakap cakap di mana sahaja dan sampai pada tahap seperti pertengkaran ibarat kucing dan anjing hanyalah kerana sebuah karya yang ditunggu-tunggu setiap minggu. Bagi aku itulah hebatnya seseorang itu pabila mereka dapat menzahirkan sebuah cerita yang menjadi kegilaan masyarakat seluruh dunia....permulaan aku untuk sebuah perjalanan yang masih lagi samar - samar.

No comments:

Post a Comment